Administratiekantoor in Alkmaar

Wordt je administratie te veel werk of is je bedrijf zo gegroeid dat je er geen tijd meer voor hebt? Geen probleem, wij helpen je graag. Met Wijker Finance helpen we zzp’ers en kleine bedrijven uit Alkmaar en omstreken met hun belasting- en administratiezaken.

Jouw administratiekantoor in Alkmaar

Lekker om de hoek en met de fiets bij je op bezoek. Dat is wat je van ons kunt verwachten. Naast onze dienstverlening natuurlijk, want we zorgen er ook voor dat jouw administratie helemaal in orde is. Wij zorgen er voor dat ieder kwartaal je btw netjes wordt ingediend en je administratie op orde is én blijft.

wijker-finance-administratie-digitaal

Wat doen wij als administratiekantoor?

We zorgen ervoor dat je administratie altijd is bijgehouden zodat je snel kunt schakelen als je wilt investeren, geld wilt opnemen voor privédoeleinden of cijfers nodig hebt voor het aanvragen van een lening of financiering. Omdat we op de hoogte zijn van jouw administratie en graag met je meedenken geven we je indien gewenst proactief advies over administratieve of fiscale vraagstukken. Zo kunnen we je adviseren wanneer het verstandig is om te investeren in inboedel, voorraad of machines zodat je profiteert van fiscale voordelen zoals een lagere inkomstenbelasting. We verzorgen jouw btw aangiftes en stellen je jaarrekening op. Ook regelen we jouw inkomstenbelasting en (als je wilt) die van je fiscale partner.

Wijker Finance maakt jouw financiële administratie leuker en makkelijker

Iedere ondernemer is wettelijk verplicht om de administratie bij te houden. De administratie moet je zelfs zeven jaar bewaren! Het tijdperk van mappen vol bonnetjes en facturen is verleden tijd, wij zorgen voor een digitaal overzicht waar je altijd bij kunt. We weten dat onze klanten het prettig vinden dat zij eenvoudig contact kunnen opnemen wanneer ze vragen hebben. Als je vragen hebt kun je dus altijd bij ons terecht. Omdat we zien dat onze klanten het druk hebben zijn we ook in de avond en het weekend bereikbaar voor vragen. Behalve het feit dat je tijd overhoudt en een zorg minder hebt verandert er weinig, je kunt zelfs je huidige facturatiesysteem blijven gebruiken.

wijker-finance-digitale-administratie

Meer informatie?

Wil je meer informatie over onze diensten of ontdekken hoe wij je kunnen helpen? Neem dan contact met ons op. We vertellen je meer over de mogelijkheden en maken graag een afspraak voor een persoonlijke kennismaking.